A Life In Pop - prośba o pomoc w zrobieniu polskiej wersji

Wszystko co dotyczy Pet Shop Boys

Moderatorzy: verybilingual, Dx2

A Life In Pop - prośba o pomoc w zrobieniu polskiej wersji

Postprzez verybilingual » 12-09-2013, 0:19

Tak jak w temacie. Chciałbym zrobić spolszczenie do dokumentu "A Life in Pop". Nie dla własnego widzimisię, ale dla osoby, której bardzo chciałbym sprezentować to DVD i niejako przypieczętować w ten sposób jej status fana zespołu ;) To dla mnie bardzo istotna i osobista kwestia. Oczywiście przy okazji byłoby to dobro wspólne dla całej społeczności polskich petheads. Niestety jestem kompletnym laikiem w kwestii przerabiania, montażu i nagrywania tego typu rzeczy. Jedyne co potrafię dobrze zrobić, to przetłumaczyć to, co słyszę na ścieżce dźwiękowej do produkcji :) Właśnie zripowałem zawartość DVD na dysk, ale nie znalazłem tam żadnych plików tekstowych, w które mógłbym wpleść polski tekst. Nie mam pojęcia co robić. Pewnie w Internecie można znaleźć poradniki, sam już wpadłem na kilka, ale ich zawartość trochę mnie przeraża + generalnie cała robota w nich polega na wpasowaniu gotowych już napisów lub przemontowaniu ich zgodnie ze ścieżką dźwiękową, zapewniając synchronizację. Nie ukrywam, że najłatwiej byłoby posiadać szablon jakiegokolwiek tłumaczenia pełnej wersji DVD, aby tylko zmieniać język w gotowym już tekście. Nie wiem czy da się wyciągnąć taki ekstrakt z tego DVD, żeby potem odpalić DVD-rip i po wciśnięciu np. "napisy po portugalsku" wyskoczyło polskie tłumaczenie :P

Jeśli macie jakieś pomysły, jeśli macie doświadczenie w tego typu "zabawach", to proszę o kontakt.
''You can hear it playing all over the world''
verybilingual
Administrator

Sex: Petshopboy

Re: A Life In Pop - prośba o pomoc w zrobieniu polskiej wers

Postprzez psb92 » 12-09-2013, 2:17